12 Mars

Publicerad 2013-03-12 08:15:14 i Jobb

God Morgon!
 
Återigen på jobbet, och nu slipper jag studiedagar på ett bra tag, hehe. Kommer ihåg när jag "bara" var vikarie och slapp gå på sånt utan var ledig istället, those were the days så att säga.
Sitter och äter frukost här i "lugn och ro", och med det menar jag att pedagogerna springer ut och in, hela tiden, fram och tillbaka och vill ha något ur köket. Blir nog lite smått galen snart men försöker hålla minen så gott jag kan!
Igår var det ju som sagt studiedag, och även för pedagogerna här uppe. Så ungefär femtio pedagoger hade varit här och druckit litervis med kaffe och det syntes i köket imorse kan jag säga.. Typ kaffedroppar på hela golvet, en trasig kaffetermos och miljoner koppar på bordet som för övrigt det också var alldeles kaffekladdigt.. Haha, skiter la jag i, ställde bara in alla koppar i p-rummet, smutsiga eller ej hehe! Det får de fan ta hand om själva.
 
Nog med klagandet, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bli lite gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela