Made My Day

Publicerad 2013-06-03 21:22:47 i Life

Åh, det är en så söt tjej på skolan där jag jobbade idag, hon kom fram till mig idag och vinka ner mig till hennes ansikte, så viska hon i mitt öra: "Du är söt". Och jag bara smälte! Så himla sött. Gjorde verkligen min dag!
 
Har för övrigt kommit hem nu från sommarfesten på jobbet. Var ganska trevligt faktiskt! Lite tipspromenad och jättegod mat. Värre kunde det varit!
 
 
Såhär såg jag ut ikväll. Låga converse köpta i Japan, klänning från Forever21 köpt i Japan, solglasögon från Lindex och smycken från H&M och Forever21! 
 
Godnatt, nu blir det läggdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela