Hemma

Publicerad 2013-06-13 21:30:14 i Life

Nu är jag hemma efter en lång dag på stan med Carro och Alicia! Har köpt på mig en hel del grejer, bland annat en locktång och tre par byxor! Är mycket nöjd. Carro överraskade mig dessutom med min födelsedagspresent, som är att ta hål i öronen! Har nu ytterligare tre hål, sammanlagt sex hål i mina öron. Tog ett väldigt högt upp i öran, SATAN vad ont det gjorde! Det var en mindre utmaning nu att duscha med det, vet ej hur jag ska kunna sova haha. Får väl sova på rygg hela natten ;) 
 
Nu ska jag packa litegrann för imorgon bär det av till Varberg med Carro och hennes familj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela