8 Juli

Publicerad 2013-07-08 08:20:16 i Life

God morgon! Nu är det dags att ta sig i kragen. Semestern är över (buhuuu) och jag har börjat jobba igen, och då är det även dags att börja blogga lite mer. Har liksom inte tagit mig tid till det under semestern, mest faktiskt för att vårt internet har varit sjukt dåligt. Men vi ska få en router snart! så då blir det bra. Jag är på förskolan idag, ska vara här hela veckan. Skönt att börja direkt efter semestern med nåt man har koll på! Nästa vecka och fyra veckor framöver ska jag jobba på ett litet dagis i Floda. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela