31 Juli

Publicerad 2013-07-31 14:23:42 i Life

Goddagens! 
 
Gud vad det regnar! Har regnat nästan nonstop sedan imorse när jag åkte till jobbet.Det är ju inte så farligt när man jobbar direkt, nästan bara skönt då det blir så svalt i köket. Men mindre kul är det är man ska hem! Fick dessutom gå hem, för bussen gick inte förrän en timme efter jag slutade. Så det var bara till att gå hem i ösregnet, utan paraply! ;) 
 
Men men, nu är jag hemma och fixar med lite smått och gott. Ska hem till Johanna sen och hjälpa henne måla i sin hall, ska bli ytterst intressant hur två tjejer ska klara av det! Behöver jag ens tillägga att jag knappt (vet ej om Johanna har det) har hållt i en pensel i hela mitt liv?
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela