30 Januari

Publicerad 2013-01-30 14:57:18 i Life

Hej!

Snart börjar denna tråkiga månaden lida mot sitt slut.. Tycker att veckorna går sjukt snabbt, men i Januari har det varit precis tvärtom. Känns som om det har varit januari i flera månader!

Är på jobbet nu, ska strax åka hemåt. Skulle egentligen träffat Caroline och bebben idag, men det är ju klass 2-stormvarning i västra Sverige idag, så kände inte att jag ville riskera att stå och vänta på tåget i timmar ikväll påväg hem.. Så vi ses nästa vecka istället!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela