15 Februari

Publicerad 2013-02-15 16:28:27 i Life

Hej!
 
Har äntligen kommit hem från jobbet.. Och jag är så trött att jag tror jag dör snart. Fy vilken lång dag det har varit! Och så fantastiskt härligt att jag ska jobba hekgen också då.. Är ledig på måndag dock, och är tillbaka på förskolan på tisdag. Längtar!
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, vara hemma. Gå och lägga mig tidigt också, så jag orkar upp och jobba imorgon! Försöker intala mig själv att det bara är onsdag, och imorgon torsdag och sen fredag ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela