18 April - I Japan

Publicerad 2013-04-18 05:41:47 i Life

Konichiwa från Japan!
 
Tänkte först inte att jag skulle skriva så mycket här, men nu kommer i alla fall en uppdatering. Vi har det riktigt bra häri Tokyo, grymt väder och sjukt god mat. Vi roar oss på dagarna med att gå runt och titta på roliga Japaner, äta god mat, kolla i fina parker och trädgårdar och shoppa såklart. Mycket kul!
 
Om vi inte hörs mer medan jag är här så hörs vi när jag kommer hem om en vecka. Puss och Kram!
 
 
Lite fina bilder från de senaste veckorna. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela