Packar/Tvättar

Publicerad 2012-09-12 16:51:17 i Jobb

Hej!

Jobbar inget mer den här veckan, gött! Känns som fredag för mig idag, haha. Ska bli skönt med en ledig långhelg nu innan "allvaret" med mitt vikariat börjar. Då är jag ju endast ledig lördagar och söndagar, jobbar hela veckor. Men det blir pengar! :D

Just nu håller jag på med lite packning, för i helgen så ska jag och Carro förhoppningsvis (hon är förkyld, så det är inte säkert att det blir nåt) ner till Varberg där hennes familj har en villavagn på en camping. Ska bli sjukt mysigt! Bara ta det lugnt och bada i badtunna, gå på promenader osv. Vi ska försöka ta bussen till Ullared också, och shoppa loss inne på Gekås. Det var längesen jag var där nu faktiskt!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela