Miss my girl

Publicerad 2012-09-26 21:14:49 i Life

 
Min andra hälft, min bästa vän sen vi var två år, Amanda är på andra sidan jorden. Och jag hatar det!
Under de många åren som vi känt varandra och varit kompisar så har vi inte varit ifrån varandra mer än två veckor i sträck.. Usch vad jobbigt! Och hon ska liksom vara borta i två år sammanlagt, hur ska detta gå? Hon kommer hem över jul förstås, och i vår ska jag åka och hälsa på henne. Men ändå, sjukt jobbigt.. Att bara få prata och Facebook och på Skype, det är inte tillräckligt! Vill ha henne här, i Sverige, i Göteborg  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela