I Love vanilla & ice cream

Publicerad 2012-09-07 19:41:54 i Life

 
När jag var på Kicks för ett tag sen så köpte jag en Body lotion och en Shower gel från " I Love" med doften Vanilla & Ice cream. Guuuud vad gott de luktar! De luktar verkligen vaniljglass, och vem vill inte dofta så? Då när jag köpte dem så var det på extrapris, för 59 kronor styck, vet inte riktigt vad de kostar i vanliga fall. De finns i alla fall på Kicks, och de borde ju finnas på Åhléns och andra liknande ställen också :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-08 14:55:29

Mumma!!! Jag köpte ett stort doft ljus på Ullared som luktar vaniljglass! Kill me va GOTT !!!!!

Kom hit om du vågar!, kanske äter upp dig ;O

Svar: Hahahah, gooooott! Haha, won't kill you though. Men kan komma hem till dig??!! <3
Linnea Jansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela