9 september

Publicerad 2012-09-09 11:48:13 i Life

Good morning!

Eller ja, har väl inte haft den bästa starten på min dag. Klockan tio bestämde sig min granne för att klippa gräset. Det hade ju kunnat vara helt okej, men hans gräsklippare funkade ju inte helt så ungefär var trettionde sekund så la den av och han var tvungen att starta den igen. Och detta hände om och om och om igen, tills han tydligen tröttnade, haha. Men men, gick upp halv elva för att jag inte orkade höra på oljudet ;)

Är väääldigt trött idag, kom hem halv fyra inatt och hade kunnat sova till typ tre egentligen. Har skitont i fötterna sen igår också, hehe. Det var sjukt kul igår! Bilder kommer sedan, nu måste jag äta min frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela