28 september

Publicerad 2012-09-28 13:31:10 i Jobb

Hej!

Jag slutar ganska snart, ska gå lite tidigare idag tänkte jag. Det är nästan klart här ändå, bara lite sista städning kvar. Eftersom det är fredag kan man inte förbereda något heller direkt ;) Så ska faktiskt gå om en stund!

Ikväll ska jag faktiskt iväg, ska hem till en ny jobbarkompis som jobbar nere i skolan. Många andra som jobbar där ska också dit, ska bli kul! Kan vara bra att "bonda" lite, nu när jag ändå ska jobba här ett tag ;)

Ha det bra, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela