21 september

Publicerad 2012-09-21 11:52:52 i Jobb

Hej!
 
Sitter på jobbet och tittar ut på regnet, haha. Tröstar mig med att om exakt två veckor är jag och syster i London! Längtar!
 
Just vid den här tiden, typ halv tolv till halv ett så är det rätt dött här. Då väntar man bara på att disken ska komma, så att man kan börja med den ;) Men då kan man passa på att planera lite för nästa dag (eller vecka) eller äta lite. Så det är ju inte så farligt ändå!
 
Idag hämtar mamma mig här, för hon slutar tre hon med så det passar perfekt. Sen ska vi åka och handla, och sen åker vi hem och bara tar det lugnt ikväll. Ska bli skönt att vila!
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela