13 september

Publicerad 2012-09-13 12:31:21 i Life

Hej och God morgon!

Vaknade sjukt tidigt idag trots att jag är ledig, klockan åtta! Kan ju ha att göra med att jag var riktigt trött igår och gick och la mig klockan tio.
Idag ska jag och Carro åka ner till Varberg, vi får skjuts av hennes snälla "styvpappa". Det ska bli en riktigt rolig och mysig helg, ser fram emot det! Deras villavagn ligger precis vid havet också, nice.

Men men, nu måste jag packa lite och sen äta lunch innan vi åker.
(Kanske inte bloggar så mycket i helgen, i så fall endast med mobilen och då blir det tyvärr inga bilder. Tar så himla lång tid att ladda upp bilder via mobilen!)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela