Trött tjej på jobbet

Publicerad 2012-10-01 08:19:42 i Jobb

Hej!

Kvinnan som jag är på förskolan med är sjuk idag, så fick springa upp dit nästan direkt efter jag bytt om nere på skolan, haha. Som tur är så var det bara fil och flingor till frukost idag, så det gick ju snabbt.

Idag är jag trött, den vanliga visan på en måndagsmorgon med andra ord. Men jag tröstar mgi med att jag bara jobbar två dagar denna veckan, sedan blir det upp till Stockholm och syster och sen vidare till LONDON! :D

Ha det gött, nu ska jag hinka i mig lite kaffe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela