London part one

Publicerad 2012-10-15 17:27:49 i Life

Här kommer några av bilderna från London! Lägger upp resten vid ett senare tillfälle.
 
 
Haha, inne på Starbucks har de inte världens bästa hörsel alltså, om det nu är det det handlar om ;) Jag och Elin fick heta massa olika namn, som Halan, Helen, Elen, Lidia, Linda och jag vet inte vad.. Lika spännande varje gång!
 
 
Lite te och dessert första kvällen..
 
 
Marble Arch vid Oxford street
 
 
 
 
 
 
Haha, lite lagom turistigt sådär!
 
 
Afternoon tea. SÅ. JÄKLA. GOTT.
 
 
 
Resten kommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela