30 oktober

Publicerad 2012-10-30 17:43:53 i Life

Hej!

Har varit och jobbar på mammas jobb idag, för de skulle vara på kurs så då fick jag rycka in. Kul att vara tillbaka! Det var ganska mycket att göra, och eftersom jag var den enda där som varit där tidigare så fick jag liksom "ta ansvar" och visa de andra vad som skulle göras.. Men det gick bra!

Kom precis hem från en joggingrunda, tog ingen igår eftersom det var sånt pissväder. Men idag drog jag mig ut! Känns alltid så himla skönt efteråt :)

Nu ska jag duscha och sen äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela