27 oktober

Publicerad 2012-10-27 18:38:33 i Life

Hej!
 
Har inte riktigt haft tid/känt för att skriva idag.
 
Gick upp halv nio imorse och stack till gymet en timme (duktig tjej!). Vid elva så åkte jag, mamma, mormor och syster till Alingsås. Vi gick runt och kollade lite i affärer och fikade och så, mysigt! Köpte en bok och lite annat smått, så är rätt nöjd ;)
 
Nu har vi precis ätit tacos och är så mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Blir nog ingen utgång idag, och det är väl tur det då ;)
 
Ha en fin Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela