19 oktober

Publicerad 2012-10-19 16:04:41 i Life

Hej!
 
Gud vilket skithumör jag var på imorse. Allt var frid och fröjd, jag var lite lagom fredagspepp och sisådär två minuter innan mamma och jag skulle åka, så ringer min chef. Och det är ALDRIG ett gott tecken när de ringer på morgonen kan jag säga, och så här i efterhand, SÅ SKULLE JAG ALDRIG SVARAT. Hon frågade mig om jag kunde byta ställe idag för det var en som var sjuk, på en annan förskola.. Fan vad jag hatar att flytta på mig, samma dag liksom. No heads up. Så mamma fick ringa jobbet och säga att hon skulle bli sen, vi fick först åka till mitt riktiga jobb och hämta kläderna, och sen bort till det andra.. Var så jävla sur i bilen, haha. Stackars mamma.
 
Men väl där så gick det faktiskt bra, och de var väldigt snälla där också. Fick sluta redan halv två, för då var jag klar. Nice!
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela