17 oktober

Publicerad 2012-10-17 10:07:19 i Life

God morgon1

Mår lite bättre idag.. tror jag. Har haft konstant ont i huvudet nu sen i måndags kväll, men det andra kommer typ som i "vågor". Ibland mår jag illa och kan inte äta nånting, ibland har jag ont i magen, ibland är jag yr.. Känns väldigt konstigt. Men jag hoppas verkligen jag ska kunna gå till jobbet imorgon, börjar snart krypa upp för väggarna här, haha! Riktigt tråkigt att vara hemma sjuk. Har ingen bra bok hemma att läsa just nu, inget bra på tv, internet blir tråkigt efter en halvtimme.. Jaja, får väl rota fram en gammal film eller nåt!

Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela