11 oktober

Publicerad 2012-10-11 14:03:30 i Jobb

Hej! Sitter vid datorn på jobbet och dricker kaffe. Är så himla trött och har varit seg hela dagen, men har trots det hunnit med en massa idag! Känner mig riktigt produktiv faktiskt ;)

Igår började jag städa ordentligt inne på mitt rum, rensade bland mitt smink och mina smycken och gjorde rent sminkbänken, och rensade även mina bokhyllor. Idag ska jag fortsätta med lite annat! Har massa skit ovanför garderoben som ska rensas.

Ha det gött! Vi hörs sen, om jag inte somnar direkt när jag kommer hem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela