29 november

Publicerad 2012-11-29 08:11:34 i Jobb

Hej!

Har inte haft bästa starten på dagen direkt. Mamma är ledig idag så skulle ta tåget/bussen till jobbet istället, tar typ en kvart i vanliga fall. Bussen komemr bra i tid och så, men när jag kommer ner till centrum så är det jättemycket folk där. Mitt tåg är inställt och nästa är mer än 20 minuter försenat.. Härligt! Stod där i tjugo minuter i vadsom kändes som Alaskakyla, och sen ringde jag mamma så fick stackarn köra mig till jobbet.

Aja, kom i hyfsad till till jobbet i alla fall, och som tur var så är det inte gröt på torsdagar! Hoppas resten av dagen blir något bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela