O'Learys

Publicerad 2012-06-09 21:03:51 i Life





Hej!

Jag kom nyss hem från stan.
Carro och jag gick runt lite i det fina vädret, tog en islatte på Espresso House och snackade.
När det började kurra i magen lite senare så drog vi till O'Learys sportbar inne i centralen och åt varsin Ceasarsallad! De är verkligen sjukt goda där, man får till och med vitlöksbröd till ;)

Något vi hade glömt när vi gick in på en SPORTBAR var ju att det var EM-match mellan Danmark och Holland just idag, så vid vissa tillfällen var det lite svårt att höra den andra prata ;) Vi kom ju inte direkt dit för sportens skull, utan för matens!

Sedan stack vi bort till 4-gott (nåt av det bästa med Göteborg) och sen åkte ví hem, var och en till sig.

Ha en kul Lördagskväll!

/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela