Yesterday

Publicerad 2012-12-31 12:47:00 i Life

Vi träffades först vid Korsvägen, och så gick vi in på Universeum! Har faktiskt aldrig varit där i mitt liv, och kul var det! Jättefint gjort, och kan tänka mig att barnen blir som galna där inne ;)
 
Sedan åt vi en asgod middag på ett ställe bakom Ullevi, och sedan bar det av mot bion! Vi såg en film som hette Bekas, en av de roligaste men ändå sorgligaste filmerna jag sett. Det var längesen jag skratta så himla mycket åt en film, hade ont i magen och tårarna rann haha ;)
 
Mmm, oxfilé med råstekt potatis, bearnaisesås och aromsmör.. Dör så gott det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela