8 December-HEMMA!

Publicerad 2012-12-08 17:56:21 i Life

Nu är jag hemma igen.. GUD vad trött jag är! Vi gick upp halv sex imorse, vilket fan inte är okej en lördag. Fy! Vi gjorde mackor så vi kunde äta frukost i bilen, och så åkte vi klockan sju redan och var där vid halv nio.
Det var faktiskt inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara, och ingen kö till ingången eller kassorna! Sjukt ändå, vid den här tiden på året dessutom. Så vi hade tur!
Fick tag på lite basic-grejer till garderoben, och även lite smink och självklart flera nagellack ;)
 
Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka kämpa mot sömnen.
 
 
Så här äckligt mörkt var det imorse när vi åkte, och kallt var det i bilen också! Vi hade filtar på oss, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela