4 december

Publicerad 2012-12-04 08:08:33 i Life

Hej!
 
Är på jobbet nu. Mådde egentligen inte tiptop imorse när jag vaknade, men blir bara rastlös av att gå hemma.
Det var lite smått kaos här på jobbet imorse.. Vet ju inte vem som jobbade här för mig igår, och jag förstår ju att det är jobbigt att jobba på ett nytt ställe för första gången. Men herregud vad det såg ut i köket! Saker står huller om buller i skåpen, och nu hittar jag knappt något själv. Det stod disk kvar och bänkarna var smutsiga.. Näe, det är ju inte kul att plocka undan efter någon annan. Men men, vad gör man?
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela