12 december (12.12.12)

Publicerad 2012-12-12 10:50:33 i Jobb

Hej!

Jobba, jobba, jobba. Det är så himla tråkigt att vara här själv! Ingen att prata med eller äta med, forever alone.. Men imorgon kommer Sonja tillbaka sa hon! Det är bra, för vi har beställt en himla massa julgrejer och annat som kommer imorgon ;) Bra tajming!

Idag ska jag åka till allum efter jobbet, spelar ingen roll om jag lyckas dra med mig Hanna eller inte! Ska kolla på skor tänkte jag, har redan kikat på ett par på Scoretts hemsida.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela