Träna+solarium

Publicerad 2012-08-28 21:41:51 i Life

Imorgon tänkte jag faktiskt försöka vara lite duktig och sticka upp till gymet(det är ju typ bara ett stenkast från där jag bor) och träna och sola lite. Har fått NADA solbränna i sommar, så känner att jag behöver bygga upp lite ;) Vill ju inte vara lika blek som engelsmännen när vi åker till London!
 
Så jag hoppas lite smått på att jag inte blir inringd på något jobb imorgon, för då kan jag sova lite extra och sen trääääna. Men går ändå och lägger mig nu ifall att.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela