Smartass

Publicerad 2012-08-23 12:28:04 i Life

Hahaha, bokade biljett till Stockholm för ett par veckor sen, och tänkte "fan vad smart jag är som gör det så tidigt och får det så billigt".. Tills jag igår kom på att jag bokat samma helg som jag och Carro ska servera på hennes mosters bröllop. Smart var ordet, hehe. Ska in till stan och försöka fixa detta, kolla om det på nåt sätt går att ändra namnet till min systers så hon kan åka istället, eller om man helt kan byta till en annan helg.
 
Jaja, får se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela